#PLUKDEROOS!
Samen met het team van Praktijk de Roos hebben we nieuwe branding en een campagne ontwikkeld. Het campagnethema #PLUKDEROOS heeft een dubbele betekenis: intern staat het voor werkgeluk en extern staat het voor geluk van cliënten. De campagne uiting zet je aan om de roos te plukken, ofwel je eigen geluk te grijpen.
We hebben programma’s, middelen en communicatiekanalen binnen de praktijk in kaart gebracht. Het is als medewerker belangrijk om goed om te hoogte te zijn. We hebben, met in ons achterhoofd de groei en toename van het aantal medewerkers, een extranet ontwikkeld. Daaraan hebben we ook een productietool gekoppeld, samen met Nettt interactieve media. Zo zijn alle medewerkers altijd op de hoogte van de laatste updates.
Bijbehorend hebben we posters en een infographic gemaakt. Deze infographic geeft het cliëntproces weer. Medewerkers kunnen deze inzetten tijdens het gesprek met een cliënt, maar ook voor nieuwe collega's is het fijn om visueel te zien hoe dit proces er uitziet.
We verzorgen daarnaast middelen zoals signing, digitale nieuwsbrieven, de nieuwe website en social media ondersteuning, middels Inhouse Support.