Leden informeren,
adviseren en begeleiden
Groene Kruis

GROENE KRUIS LEDENORGANISATIE BIEDT AAN 73.000 LEDEN IN MIDDEN- EN NOORD-LIMBURG AANVULLENDE DIENSTEN EN ACTIVITEITEN OP HET GEBIED VAN GEMAK, GEZONDHEID, ZELFSTANDIG LEVEN EN ONTSPANNING. MET HET LIDMAATSCHAP VAN GROENE KRUIS LEDENORGANISATIE PROFITEERT HET HELE GEZIN VAN SERVICES EN AANTREKKELIJKE KORTINGEN.

DOELSTELLING

Met hun diensten, producten en advies wil Groene Kruis Ledenorganisatie het behoud van eigen regie van hun leden stimuleren. Zo ondersteunen ze bij het zelfstandig en comfortabel blijven leven en werken in de eigen leefomgeving. En zetten zij zich in voor iedereen in elke levensfase. Door leden te informeren, adviseren en te begeleiden willen ze bijdragen aan een ‘langer leven thuis’. Tevens bieden zij producten en diensten aan tegen extra voordeel.

OPLOSSING

Met hun doelstellingen in ons achterhoofd hebben wij een digitale nieuwsbrief ontwikkeld over alle ins en outs over de Groene Kruis Ledenorganisatie. Deze wordt maandelijks verstuurd naar zo’n 30.000 leden. Tevens verzorgen we de jaarlijkse ledenmailing en ledenbrochure voor alle 73.000 leden en hebben wij diverse animaties en infographics ontwikkeld, waarin hun product- en dienstenaanbod centraal staat. Daarnaast ondersteunen we Groene Kruis Ledenorganisatie bij de introductie van innovatieve nieuwe communicatiemiddelen, zoals hun ledenportaal. Dit alles in een herkenbaar Groene Kruis Ledenorganisatie jasje.